Halil Rıfat Paşa Mah. Perpa Ticaret Merk. B Blok Kat:2 No:61 Posta Kodu: 34384 Okmeydanı/Şişli, İSTANBUL

BAŞKA ŞUBEMİZ YOKTUR!

Çok sorulan sorular

Lütfen mesaj göndermeden önce bu alanı okuyunuz.
1) Perakende ve Toptan Satış Kanallarınız var mı?

Şirketimiz perakende satış yapmamaktadır. Perakende satın alımlar için sizleri mevcut bulunan bayilerimize yönlendiriyoruz. Toptan satış ve bayilik işlemleri için; telefon numaralarımızdan arayarak, e-mail adresimize e-posta göndererek veya b2b.possify.com.tr adresinden Bayi ya da B2B başvurusu yaparak bize ulaşabilir, resmi işlemlerinizi başlatabilirsiniz.

2) Garanti Süresi Ne kadardır? Garanti Süresi sonrası Teknik Servis hizmeti nasıl?

Tüm ürünlerimizin garanti süresi 2 yıldır. 2 yılın ardından, teknik servis hizmeti ücrete tabidir. Teknik hasarı olan ürünün kontrolleri yapıldıktan sonra, değişecek olan yedek parça için fiyat teklifi yapılır. Fiyat teklifinin kabulü ve ödeme işlemlerinin yapılmasının ardından, 48 saat içinde parça değişimi ve kontrolleri sağlanarak tarafınıza gönderilir.

3) Garanti Kapsamına neler dahildir? Neler dahil değildir?

Yazıcı gruplarında termal kafa ve adaptörler, Dokunmatik gruplarında ekran deformeleri ve adaptörler, Sıvı teması, Yanma, Kırılma ve Kullanıcı hatasına bağlı cihaz deformasyonları garanti kapsamına girmez.

4) Teknik Destek ekibinizin Tamir-Teslim hızı nedir?

Teknik desteğe ihtiyaç duyan ürününüz teknik ekibin kabulünün ardından, göndermiş olduğunuz ürünün hasar tespiti yapılır, garanti dahilinde ise 48 saat içinde tamiri yapılır ve tarafınıza gönderilir. Ürününüz garanti dahili içerisinde değil ise değişecek parça için fiyat teklifi yapılır, ödeme işlemlerinin gerçekleşmesinin ardından 48 saat içinde tamir edilip, tarafınıza gönderilir.

5) Teknik Destek için ekstra ücret talep edilir mi?

Garanti kapsamındaki ürünlerden ekstra ücret talep edilmiyor. Garanti kapsamı dahilinde olmayan ürünler için değişecek parça için fiyat teklifi yapılıyor.

6) Possify ürünleri haricindeki ürünler için teknik destek sağlıyor musunuz?

Possify Bilgisayar’a ait olmayan hiçbir ürün için teknik destek hizmeti sağlanmıyor. Seuic gibi exclusive anlaşma dahilindeki markalar hariç. Detaylı bilgi için iletişime geçiniz.

Çalışma Saatleri

Pazartesi – Cuma  09:00 – 18:00

Cumartesi  10:00 – 14:00

e-mail Gönderin